- 1. DEFINICJE I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- W niniejszym dokumencie, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:
- a)Regulamin: niniejszy Regulamin;
- b)Sprzedawca: LEOLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NIP: 1231503977
Adres: ul. Nadrzeczna 7a 05-552 Jabłonowo, telefon: +48 696665775 , adres e-mail: leolahurtownia@gmail.com ; - c)Klient: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która nawiązała stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu lub jest w trakcie jego nawiązywania,
- d)Sklep: sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej ploraz jej podstronach,
- e)Konto: konto Klienta, założone przez niego w Sklepie i oznaczone indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta,
- f)Konsument – osobę zdefiniowaną w przepisie 221Kodeksu cywilnego.
- Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta.
- W ramach Sklepu prowadzona jest wyłącznie sprzedaż hurtowa. Co za tym idzie, regulamin nie ma zastosowania w stosunkach z Konsumentami i nie jest on adresowany do tych przedsiębiorców, którzy w ramach Sklepu zawieraliby umowy sprzedaży z których treści wynikałoby, że nie posiadają one dla nich charakteru zawodowego. Tacy przedsiębiorcy nie są uprawnieni do składania oferty o założenie Konta w Sklepie.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu.
- Dla umów zawieranych w ramach sklepu, obowiązuje wyłącznie Regulamin. W stosunkach prawnych zawieranych ze Sprzedawcą nie mają zastosowania ogólne warunki umów (sprzedaży, dostaw lub podobne) ani regulaminy stosowane przez Klientów.
- 2. INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE
- Sprzedawca oferuje usługi świadczoną drogą elektroniczną w postaci założenia i prowadzenia Konta, w ramach którego umożliwia się Klientom: zawieranie przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na jego odpowiednich podstronach, dodawania towarów z asortymentu Sklepu do schowka, przeglądanie historii zamówień. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.
- Usługi objęte działaniem Sklepu nie są skierowane wobec Konsumentów jak również wobec osób fizycznych, które zawierałby w ramach Sklepu ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale gdy z treści tej umowy jednocześnie wynikałoby, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego. Klient zakładając umowę o prowadzenie Konta musi zadeklarować, że umowy sprzedaży jakie będzie zamierzał realizować w związku z umową o prowadzenie Konta, będą miały dla niego charakter zawodowy. Deklaracja ta będzie warunkować po stronie Sprzedawcy przyjęcie oferty Klienta o założenie Konta stosownie do § 3 ust. 1 Regulaminu.
- Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innego urządzenia umożliwiającego przeglądanie sieci Internet, odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej), dostępu do Internetu oraz aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej.
- Klientów obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje za pośrednictwem Sklepu przez Internet. Klient może zakończyć korzystanie z usług drogą elektroniczną poprzez usunięcie Konta. W takim przypadku umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron.
- Nie ma możliwości korzystania ze Sklepu anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu.
- Informacje o przetwarzaniu danych osobowych są zawarte w Polityce prywatności.
- 3. KONTO
- Rejestracja Konta na stronie internetowej Sklepu jest bezpłatna i wymaga po stronie Klienta kliknięcia w pole „Stwórz konto”. Następnie Klient powinien wypełnić formularz rejestracji podając żądane dane i poprzez wybór pola „zarejestruj się” złożyć ofertę założenia Konta w Sklepie. Konto następnie jest weryfikowane przez pracowników Sklepu. Dane do pierwszego logowania zwykle są przekazywane po weryfikacji w terminie 1 dnia roboczego. Weryfikacja nie zajmuje dłużej niż 3 dni robocze po wysłaniu oferty założenia Konta przez Klienta. W tym terminie, w razie przyjęcia oferty Klienta przez Sprzedawcę, Konto zostanie aktywowane. Po otrzymaniu przez Klienta stosownych danych uprawniających do logowania, z Klientem zawarta zostaje umowa o prowadzenie Konta w Sklepie. Sprzedawca zastrzega prawo do odmowy zawarcia umowy o założenie Konta bez obowiązku wskazywania przyczyn.
- Logowanie do Konta polega na podaniu loginu Klienta oraz hasła, ustalonego przez Klienta. Hasło jest poufne i nie powinno być nikomu udostępniane.
- Konto uprawnia do składania zamówień w Sklepie. Ponadto, Konto umożliwia Klientowi wprowadzenie lub modyfikację danych, dokonywanie oraz sprawdzanie Zamówień oraz przeglądanie historii Zamówień.
- W przypadku niespełnienia wymogów stawianych przez Sklep konto Klienta może nie zostać zarejestrowane.
- Umowa o prowadzenie Konta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
- Klient może w każdym czasie zrezygnować z Konta w Sklepie poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres: leolahurtownia@gmail.com lub też pisemnie na adres Sprzedawcy.
- 4. SPRZEDAŻ
- Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą w rozumieniu przepisów art. 66 i 661Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.
- Szczegółowy opis towaru znajduje się na odpowiedniej podstronie Sklepu.
- Zamówienia można składać wyłącznie po uprzednim zawarciu umowy o prowadzenie Konta.
- Klient składając zamówienie zobowiązany jest do starannego wypełnienia formularza zakupowego, podając wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz określając wybrany sposób zapłaty i dostawy.
- Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Składając zamówienie Klient składa wiążącą go ofertę nabycia Towaru po cenach określonych w Zamówieniu.
- Sprzedawca, po odbiorze zamówienia wyśle Klientowi na wskazany przez Klienta adres e-mail informację o przyjęciu oferty. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku sprzedaży niektórych towarów, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień uzależniona jest od dostępności zamówionych towarów i kolejności wpłynięcia zamówienia do Sprzedawcy.
- Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa lub napotka daleko idące trudności, Sprzedawca może zaproponować Klientowi:
- a)anulowanie całości zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia).
- b)anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w określonym zakresie).
- Czas realizacji zamówienia (tj. okresu poprzedzającego wysyłkę towaru) wynosi do 7 dni roboczych, chyba, że opis produktu mówi inaczej.
- 5. PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami netto w złotych polskich (bez podatku VAT). Cena Towaru nie uwzględnia kosztów, o których mowa w ust. 2 poniżej.
- Koszty związane z dostawą towaru ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Towaru. Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie składania zamówienia.
- Klient może wybrać następujące formy płatności:
- a)Przelew – zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien wpłacić/przelać należność na rachunek bankowy Sklepu. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sklepu.
- b)Pobranie – zapłata przy odbiorze Towaru (za pobraniem) – Klient uiszcza należność bezpośrednio przy odbiorze Towaru u przewoźnika. Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu zamówienia. Opcja pobrania dostępna jest tylko dla wybranej grupy klientów. Sprzedawca jest uprawniony do zażądania od Klienta zmiany tej formy płatności w uzasadnionych wypadkach.
- c)Przelewy24 – zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24, zgodnie z postanowieniami regulaminu Przelewy24. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta w systemie płatności elektronicznych Przelewy24.
- Klient wyraża zgodę na stosowanie przez Sprzedawcę w rozliczeniach faktur elektronicznych w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, o ile wybrany sposób zapłaty nie wymaga zachowania innego terminu. Brak zapłaty w ww. terminie skutkuje prawem po stronie Sprzedawcy do rozwiązania umowy sprzedaży towaru.
- 6. DOSTAWA
- Towar wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta.
- Produkt jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej. Wysyłka realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna zostać dostarczana w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia wysyłki Towaru na terenie Rzeczpospolitej. Koszt i termin dostawy zagranicznej muszą być przedmiotem indywidualnych ustaleń stron.
- Zastrzega się, że:
- a) z chwilą wydania towaru Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru;
- b)przyjęcie przesyłki z towarem przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że:
- szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki;
- zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
- ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
- szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
- 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
- Odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedawcy nie obejmuje utraconych korzyści i jest ograniczona do wartości nabytego przez Klienta towaru.
- W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia w przewozie, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u przewoźnika. Klient zobowiązuje się wobec Sprzedawcy do każdorazowego zweryfikowania stanu przesyłki przy obecności przewoźnika oraz do sporządzenia protokołu szkody przy udziale przewoźnika w razie wystąpienia szkody przesyłki o charakterze jawnym.
- 8. REKLAMACJE
- Reklamacje Klient powinien kierować na adres Sprzedawcy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub w formie mailowej na adres leolahurtownia@gmail.com .
- Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i treść żądania Klienta.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni.
- 9. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, zdjęcia prezentowane w Sklepie są objęte ochroną prawną i należą do Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora towaru lub innego uprawnionego podmiotu. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony leola.pl bez zgody odpowiedniego dysponenta praw jest zabronione.
- 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem w stosunkach prawnych z Klientami zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia. Zmiana Regulaminu dla swej skuteczności wymaga udostępnienia jej treści Klientowi, który będzie uprawniony do wypowiedzenia umowy o prowadzenie Konta w razie braku akceptacji dla zmian Regulaminu.
- Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między stronami będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy.